Sunday, January 09, 2011

t0day's summary ^o^

i'm s0o exhausted!!!
dan pinggang tersangat la sakit..
ase cam da senget sebelah da..
tangan plak melecet..
nie sume gara2 xma0 ngalah la nie..
0rang laen d0k tarik dye p0wn nak tarik gak tali tue..
bukan ma0 mengalah!!...
haaaa..
kan da sakit.. degil sangat!! dush!!..

tapi xpe.. yg penting semangat!!
haha... kate w0nder nurse... terbaek!!
ape yang penting??? kerjasama!!! lalala
bia sakit badan p0wn.. asal name batch 2/09 naek babe!!!
dan ternyata kami berjaya!!! haha.. xsia-sia sakit...
dapat la hadiah bks mknan untuk wat megi..
bukan calang2 ta0..
4 bungkus skali masak.. haha...
dan masenye teramatla sesuai... akan dirasmikan malam nie gak.. hahaha.. hidup megi!!
mampus la aku!!! dush!!!dush!!!
skunk aku da terbongkak kat katil tanpa sedar buat 4 jam!!!! :)
haha.. lame gile an... weweweeeeee
tiada daya..
haish... sigh*
nape la aku asek ingat kat dye nie...
syuuuhh2!!!!
maen ja02.. haha
saba nad!!!!
nanty k0wang jumpe gak.. insyaallah..but i really stuck 0n him l0ol..
ubat ape dye pakai nie..
t0l0ng!!!!!!!!!
selamatkan saya...
tp aku p0wn xma0 diselamatkan sebenarnye..
haha..
ngade.. 0r bak kate dye.. gedix!!!!
ble dye kate cmtue..
hanye satu jawapan aku..
only wit u... haha
sowie la yea.. saye memang begitu.. hanya dengan anda sahaja!!!!


seyes manyak giler keje kene wat.. 
pengajar sume berlumbe2 ma0 wat test!!!
dan aku satu ape p0wn xsentuh ag..
masak la~!!!
s0 malam nie.. kene stay up la study... serab0wt!!!
dan study malam saya perlukan peneman.. sape ag yang jd mangse...
tp sekarang ag kuat!!!!!! da rasmi la katekan.. 
haha..
chenta kamu bangat ...!!!

aka myhubby!!!

his mine!!!

beruang panda saya yang tersangat chumel tue la!!!!!
penguat semangat n pend0rong saya dari dulu sampay skunk..

No comments:

Post a Comment