Saturday, January 08, 2011




l0ve letter...





chenta kamu


witl0ve..


i l0ve u..
perkataan yg cukup bermakna bg aku..
terutama skali jika ia datang dari orang yang aku sayangi n aku cintai...
terase diawang-awangan jap.. dush!
..........
pernah suatu ketika dulu owg kate..
jangan menanti pada sesuatu yang kite x pasti..
kelak kita akan melukakan hati sendiri..

tp ntah kenape aku masih berdegil..
masih setia mengharap..
walaupun aku ta0 benda tue tak mungkin kan terjadi..
aku hanye akan melukakan hatiku sendiri..
kekadang aku rase penat.. letih berharap..
tp setiap kali tue juge la hatiku berkata..
hanye denganmu aku bahagia..
jadi tidak mungkin aku akn putus harapan..

tp kekadang aku takut..
takut akan kehilangan mu..
takut bila suatu mase nant kau akan pergi jauh dari hidupku..
tapi entah kenape..
aku tetap mahu menanti dan aku akan terus menanti..
kerana aku ta0..
cinta yang ikhlas..
xmengharapkan balasan..
..........................................................................................
gembira bersamamu
kini aku sudah bersama dengannya.. dan ternyata aku amat bahagia.
walau hanya mendapat msg ringkas dari die. aku da tersenyum s0wn2..
gile kan aku.. dush!!!
wh0 loves me..
jd.. tidak sia-sia penantian ku selama nie..
aku akan berusaha memberi yang terbaek...
dan menanti dirinya..
dan aku hanya mampu berharap..
agar hubungan ini kekal selama-lamanya.
..........................................................................................
seandainya suatu hari nanty telah ditakdirkan j0dohku bukan dengannya..
aku hanya mampu berserah..
aku hanya mampu berdoa tuhan akan kuatkan hatiku..
dan aku akan terimanya dengan ikhlas..
dan kisah cinta ini akan ku simpan buat selama-lamanya..
im y0urs..

...............tamat.................

No comments:

Post a Comment